måndag 2 februari 2009

Om jag hade pengar...

Jag har en gedigen önskelista... Och i år är ju året då det ska ske. Min lön kommer typ att tiofaldigas och jag kommer att få råd med följande:

* Mitt eget hem-SPA. Eller det räcker med ett badkar. Oh vad ljuvligt att få ta ett bad!

* Madonna-konsert. Jag fnös när sambon föreslog det. Nu måste jag bara få komma dit. Först till kvarn...

* Min egen sommarstuga. Med grönt gräs och vackra fönster. På ett supertoppenläge. Kakelugnar att elda i. Nära till sjön. Jag står och gör marmelad av plommon och ingefära...

* Platt mage. Kan fås med hjälp av en juste maggördel. Dock ganska opraktiskt på sommaren...

* Snyggt blont kort hår. Med massor av volym. Där en vacker nacke skymtar...

* Resa till New York. Själva resan kostar väl en spottstyver. Men sen var det ju det andra...

Inga kommentarer: